Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

24 Kasım 2011 Perşembe

Adım Adım (10.ay)

Sen tam 9. ayını bitirdiğin gün adım adım dergisinden 10. ay eğitim seti geldi. Zamanlamalarını acayip takdir ettim. Bu ayki setimizin ana teması. BEDENİMİ KEŞFEDİYORUM. Ben sen doğduğun günden itibaren, sana sürekli bedenini anlatıyodum zaten. Açıkçası bu ayki setin içindeki anne görevlerini ben en başından beri yapıyorum fakat bi gerçek varki sen bu ay beni anladığını bana GÖSTEREBİLECEKSİN. ( hakkını yemiyim gösterdiğin zamanlar da oldu)

Genede çok eğlenceli bi set ama ben çok beğendim. 3 tane kart çıktı içinden. Bunların bitanesi oyuncağı, diğeri kız çocugunu, öteki ise yatağı tanıtıyor. Onlar 3 tane göndermiş ama ben diğerlerini sana kendim yapacağım. Sonra 4 tane küçük küp çıktı. ( Babanı takdir ettim, sana küpleri çok önce alıp, setteki oyunu da çok önce öğretmişti zaten)

Bakalım ufaklık, bu ay neleri keşfedip, neleri öğrenip, neleri yapabileceksin? KOLAY GELSİN...

Hiç yorum yok: