Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

Yeni Tatlar..

Ufaklık, katı gıdaya geçtiğinden beri ALEV ne dese hep verdiği mönüye sadık kaldım hiç yeni bişey denemedim. Önce meyve sularıyla başladık, sonra sebze çorbası eklendi. Tavuklu Arpa şehriyesi çorbasını içtin sonrada. 7. aykontrolünde de taza fasulye yemeği, ıspanak püresi, dolma ve kırmızı mercşmek çorbası eklendi mönümüze. Allaha çok şükür çok fazla problem çıkarmadın bana. Bazı günler kesinlikle yemek istemedin açıkçası çok zorlamadım emiyosun diye rahattım çünkü. Mesela bugün dolma yaptım sana elle yedirmeyi denedim ama nafile suratıma baktın "kaşık dururken ne diye elinle yediriyosun" diye vazgeçtim kaşığa döndüm. Yemek konusunda tamamen senin dediğin oluyor. Yemek istersen yersin, yemezsen ısrar yok.
Bugün bi kaç tane tarif denemeye karar verdim.
1-İrmikli tatlı kabak püresi
2-Pirinçli kabak püresi
3-Kurabiyeli meyve püresi
4-ıspanaklı patates
5-Elma aramolı irmik lapası
6-Kabak ve pirinçli Kirpi püre

Ufaklık bundan sonra karar verdim gün içinde bir öğünün tamamen yeni tatlara ayrılacak. Bakalım bu yeniliklere ne kadar açığız?

Hiç yorum yok: