Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

2 Mayıs 2012 Çarşamba

14. Ay Bitti

Bebeğim benim, bakıyorum sana, hergün her dakika beraberiz ama genede günler çabuk geçiyor. Huyun, suyun, davranışın tabi bizimkilerde sana göre değişiyor. Büyüdükçe kendini kabullendirmeye daha çok başladın. Bi kere eğer üçümüzsek mutlaka BEN BURDAYIM imajını altını çize çize bize veriyosun.

Kelime haznen çok genişledi, ( anne, baba, ananne, dede, okko, anca, teyze, arcuuu, cesuuu, kaka, onüüü,nünü, yaya..)

Koltuğa çıktığın gibi inmeyede başaladın.

Acayip merdiven çıkıyosun yani alt kattan üst kata ben olmasamda çıkarsın.

Kakanı yapınca yaptığını söylüyosun.

Konuştuğum herşeyi anlıyosun. Gerçekten yapmak istersen yapıyosun. Ama işine gelmeyen şeyleride yapmıyosun.

Bağırma tempon ve sesin değişti.

İstemediğin bişey olduğunda kendini arkaya atıyosun, yada başını vurmaya çalışıyosun ama her zaman değil, gerçekten istediğin şeylerde.. ( Tabiki arkamı dönüp gidiyorum :))

Artık kendin koparılacak besinleri kendin yiyosun.

Nesneleri saklıyosun.

istediğim herşeyi bana verebiliyosun.

Annenin, Demirin kavramını %80 oturtmuş bulunuyoruz:))

Arabaları çok güzel sürmeye başladın.

Kıyafetlerini giydirirken kolunu ve bacağını uzatıyosun.

Ayak koklatmaya bayılıyosun zaten ama daha da sevmeye başladın.

İstediğin herşeyi anlatmaya başladın.

Şaka yapmaya başladın.

Yaa işte böyle ufaklık. Bakalım bu ay neleri öğreneceksin. Seni Seviyorum...

Hiç yorum yok: