Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

15 Mayıs 2012 Salı

Başladık Bakalım !!!

   Tuvalet eğitimine başladık sayılır ufaklık, yoookkk öyle kolay bir iş değil. Önce kakanı tanıtıyorum sana. Her kaka yaptıktan sonra "Demir ne yapmış" diyorum sende "KAKA" diyosun. "Aferin oğluma, ne güzel kakalar yapmış diyorum. Sonrada bezini veriyorum eline BANYODAKİ ÇÖP KUTUSUNA atıyosun.
  Tuvaletten baba çıkıncada " aa babası kaka yapmış aferin babasına " diyorum. Böylelikle tuvalet eğitiminin ilk adımı olan kaka tanıtımını başarmış bulunuyoruz hayatım.
  Zaten 2 yaşına gelmeden de ( sen çok önde bi atak göstermezsen) öyle lazımlık falan alıpta, seni bıktırmayı düşünmüyorum. Bu arada çömelerek yapıyosun kakanı ama ayaktada yapıyosun. Utanma daha başlamadı.
  Eee acelemiz yok yavaş yavaş....

Hiç yorum yok: