Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

4 Mayıs 2012 Cuma

"Bir İlişiki 50 Günde Nasıl Kurtulur?"

Blogcu Anne'de konuk yazar olan birisi evliliğindeki çıkmazları anlatmış, başka bir okurda bu kitabı tavsiye etmişti. İlk ordan duyduğumda çok dikkatimi çekmişti ismi, nedense hemen alıp okumak istedim.
İyiki de almışım, benim için gerçekten başucu kitabı oldu. Çok ama çok beğendim. Hatta kitapta geçen 4 cümle aklıma resmen kazındı.
** BİRŞEY DEĞİŞİR, HERŞEY DEĞİŞİR..
**MUTLU BİR AİLE ŞANS ESERİ DEĞİL, BİLİNÇLİ ÇABANIN ESERİDİR.
**İMA İLİŞKİNİN KATİLİDİR
**BUGÜN İYİ BİR EBEVEYN OLDUM MU?

Karı-Koca ilişkisinde mutlaka ama mutlaka okunması lazım bir kitap bence, ayrıca içerik olarak o kadar dolu bir kitapki. insanların değişmesini beklemektense, önce kendimizi değiştirmemiz ve farklı bakış açılarında olmamız gerektiğini ÇOK NET anlatıyor.

Bu hayatta sorunlarla başa çıkabilmemiz ve çözümcü olmamız gerektiğinde aşağıdaki 5 adımı çok iyi tanımlamamız gerektiğini öğretiyor bize.

1-Gözlem
2-Öncelikler
3-Sınırlar
4-Gelişim
5-Duygusal Zeka

Ben uygulamaya başladım:)) Sonuçları görücez bakalım:))

Hiç yorum yok: