Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Adım Adım 15. Ay

Biz yokken yeni setimiz gelmiş ufaklık. Bu ayki temamız SEVDİĞİM YİYECEKLER..

Açıkçası daha konsantre olupta çok bakamadım bu ay sete. Hatta geçen ayı da çok iyi yapmamıştık çünkü sen bazı şeyleri önden yapıyosun. anladığım kadarıyla yiyecekler üstünden HAFIZA ve DİKKAT becerelerini geliştirmeye çalışacağız.

Ben zaten seninle çok konuşurum, ama farkettimki sana ne yedireceğimi üstüne basa basa anlatmıyomuşum yani söylüyorum ama her zaman değil. Açıkçası meyvede aklıma geliyordu sadece. Ama bundan sonra tek tek ne yediriyosam mutlaka söyleceğim. Sete göz gezdirirken hemen bunu farkettim.

Aynı nesneleri eşleştirmeyi öğreteceğim sana. Bu zamana kadar böyle bir çalışmamız olmadı seninle, sende hiç kendin yapmamıştın bakalım ne kadar sürede öğretebileceğim sana?

ikimizede kolay gelsin bebeğim....

Hiç yorum yok: