Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Mayıs 2012 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ (2012)

     " Bütün anneler güzeldir, ama en güzeli, en harikası, en şefkatlisi BENİM ANNEM. Seni çok seviyorum annecim, ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN"

   Bu sözlerle güne başlamanın mutluluğunu anlatabilsem keşke ama İMKANSIZ. Hayatıma girdiğin andan itibaren, yüreğim büyüdü bebeğim. İyiki senin gibi bir evlata sahibim. Seni çok ama çok seviyorum. Allah'ım ömrüne ömür katsın inşallah, hep beraber sevgiyle, mutlukla yaşayalım..

   Canım kocam, ne kadar da özendi anneler gününe. Sadece pazar değil, tüm haftasonunu anneler günü yaptı bana. Cumartesi, seninle beraber hediyelerini almaya gittiler, bende CANIM ANNEMLE ve onun arkadaşlarıyla şöyle kız kıza bir gün geçirdim. Nasıl da rahatladım, kafamı boşalttım, yenilendim dahada MUTLU eve geldim.  Ertesi sabah öpücüklerle uyandırıldım, bi tarafımda canım oğlum, bi tarafımda canım kocam. Tam bir yatak sefası yaptık beraber.

   Sonra bebeğim verdi hediyesini, o çokkkkk istediğim SERAMİK TENCERE SETİNİ ALMIŞ bana. Onlara güzel güzel yemekler yapayım diye. Babasıda ayrıca almış tabi, en sevdiğim ayakalabıları.... Ona güzel güzel görüneyim diye.

  Kocacım, herkesi düşünmüş bide. Annemi, kayınvalidemi, teyzemide aldık. Gölbaşı KÖŞK RESTURANT'a gittik. Hayran kaldık hepimiz, GÖL manzaralı, temiz havalı, hem içerisi var, hem dışarısı. İkisininde ayrı ayrı keyfini çıkardık.

   Teşekkürler evimin erkekleri bana bu güzel günü yaşattığınız için....
   Size sahip olduğum için çok ama çok şanslıyım ve bunun için hergün şükrediyorumm...
   Sizi ÇOK SEVİYORUM.

( tlfnum şarjı olmadığı için hiç foto yok:((()


Hiç yorum yok: