Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Gece Emmeyi Bıraktık:))

Geçen seminerde SEMA YÜCE "Alışkanlıklar 21 günde değişir" demişti. Tam 32.gün bugün. Ve evet ufaklık sen yattığın süre boyunca artık gece emmiyosun. Saat 21.00de yatıyosun, sabaha 05.30 ile 06.00 arası ki bazen 6'yıda geçiyor, kaıkıyosun ve o zaman emiyosun. Eğer yattıktan bikaç saat sonra kalkarsan pışpışlanarak uykuya geçiriliyosun asla MAMA, MEME yokkkk.

İlk zamanlar çok zor oldu, ağladın zorladın, kalktın uymak bilmedin ama DAYANDIK ilk defa babandan beklediğim performansı da gösterdı. ( ağlamana dayanamaz beni zorlar dedim ama yapmadı) Ve sonunda başardık. Neymiş baba anneye yardım eder, destek olursa HERŞEY YAPILIRMIŞ...

O kadar rahatladımki anlatamam sana, en çok gece kalkmadığıma sevindim sanıcaksın ama aslında ALEV 7 aylıktın gece emmeyi kes dediğinde kesmeliydim, çünkü gece emmesi organların büyüme hızını yavaşlatır, gelişimini engeller, işte en çok bunun için sevindim..

Haa bu arada gece kalkarsan pış pış babanın görevi :))) ANNE DELİKSİZ UYUMAYA BAŞLAR...

Hiç yorum yok: