Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Ne olursa olsun burdayım:))

İlerde sana özellikle ayırdığım bu ANNE ÖĞÜTLERİ köşesini mutlaka oku bebeğim. Belki zor bir anında, sana yol gösterirler. Belki sadece okuduğun için bile, belki uygularım dediğin anda bile rahatlatırlar seni.
Ben canım ne zaman sıkkın olsa annemin yanına giderim bebeğim, bazen anlatmam bile sıkıntımı ama sadece onun yanında olmak yeter bana, kokusu güven verir, bilirimki bu hayatta beni KOŞULSUZ, KARŞILIKSIZ seven ve sevgisinin sınırı olmayan bir annem var.
Annesini kaybeden bir arkadaşım, kendimi büyümüş hissediyorum demişti, ne kadar doğru, annen varsa, yanındaysa sende hala bir çocuksun...
İçine atma hiçbişeyi bebeğim, ben seni her zaman dinlerim, dinlemesem bile yanında olurum mutlaka. Belki başbaşa bi kahve bile içsek sadece bakışlarımla rahatlatırım seni, tıpkı annemin beni rahatlattığı gibi.
Seni Seviyorum...

Hiç yorum yok: