Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

22 Mart 2012 Perşembe

13.Ay Bitti

Bi ayımızı daha geride bıraktık bebeğim. Hızla büyüyosun, gözümün önünde günler hızlıca geçiyor valla, bakalım bu ay neler yaptın?

- Çok meraklandın, heryeri ama heryeri kurcalamak, karıştrmak istiyosun. İzin verdim zaten, karışmıyorum. İstediğin herşeyi yapıyosun...
-Küçük küçük kitaplar almıştım sana önüne alıp sayfalarını tek tek açıp bakıyosun hemde hepsine. Benimde o kadar hoşuma gidiyor ki her çıktığımızda sana kitap alıyorum.
-Adını söylediğimde cevap veriyosun.
-İstediklerini ağlamadan anlatmaya çalışıyosun. Bende anlamaya çalışıyorum ama :))
-Biz hangi kelimeyi söylesek, sende hemen söylemeye çalışıyosun..
-Yürüyosun
-Bardaktan su içiyosun.
-Artık herşeyi ağzına götürmeye başladın.
-İnişli-çıkışlı duygular içindesin. Bazen bir anın bir anını kesinlikle tutmuyor:))
-Şarkılara bayılıyosun
-Tüm bebek-çocuk bayılıyosun. Hepsiyle oynamak istiyosun.
-Öpücük atmayı öğrendin.
-Öpmeyi öğrendin.
-Akşama kadar merdiven inip-çıkmak istiyosun.
-Çubuk krakere bayılıyosun neredeyse 1 paket bitireceksin.
-Koltuğa tırmanıyosun.
-Eğitici sandalyeye oradan da hooppp heryere...
-Teyze, amca diyosun. Ama çok öyle net diilll.
-Elimden yemeye başladın.
-Blendır artık kullanmıyorum. herşeyi taneli yiyosun.
-Kendi elinle yemeye başladın ama herşeyi değil, eline tutuşturduklarımı. Önüne sadece makarna koyarsam elinle yiyosun.
-HAYIR dediğimi anlıyosun ve benimle kavga etmeye başladın.

Hiç yorum yok: