Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

22 Mart 2012 Perşembe

YENİ UFUKLAR KİDS CLUB







Anne-bebek oyun grubuna başladık pazartesi günü. Başak ( efe) bahsetmişti, hemen götürdüm seni. Senin çok seveceğine emindim zaten. Tahmin ettiğim gibide oldu. Baştan anlatayım sana, öncelikle çok şirin bir yer, daha girer girmez sevdim. Küçük bir top havuzu var. Orada 15 dk oynadın hemde ne oynama resmen delirdin sevinçten. Arkadaşın efe geldi, bide orda tanıştığımız
ELİF. İkisiylede çok güzel anlaştın, çok sevdin. Tam bir uyum içinde oynadınız. Efe ile sen sürekli birbirinize CİCİ yaptınız.
Daha sonra babalara kurabiye yapmak üzere masalara geçtik. Çeşitli kurabiye kalıpları verdiler, hamur açtık oklavayla. Bu aktiviteyle çok ilgilenmedin.Ben yaptım hepsini. Fikir hoşuma gitti, akşam babamıza da sürpriz oldu. O gerçekten çok sevindi. Keşfetmek için delirdin ayrıca orada da bizim eve benzer merdiven ve kapı vardı ha bire oraya gittin. Merdivenleri inip inip çıktık...
Sonra tiyatro oynattı öğretmen. köpeği hemen tanıdın, bağırdın durdun sürekli. Yukarı kat oyuncak dolu olduğu için kendini ordan oraya attın, Ne kadar eşya varsa hepsine dokundun. Tünel vardı bitane, daha önce gittiğimiz bi kahvaltı yerinde de vardı. Gene girdin içine. Oraya Emir diye bir arkadaş daha geldi. Efe, Emir ve sen üçünüz uyum içinde oynadınız tünelin içinde...
Sen daha sonra tünelin üstüne çıkıp çıkıp durdun. Ama aklın fikrin sürekli merdivenlerdeydi:))
En önemlisi, sen çok mutlu oldun ufaklık, bu da bana yeter. Bundan sonra herhafta pazartesi günü götüreceğim seni. Bu arada fotoğraflar daha gelmedi, gelir gelmez yüklüyeceğim...

Hiç yorum yok: