Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

9 Mart 2012 Cuma

Beslenmedeki Değişimler:))

Ufaklık, artık herşeyi ama herşeyi kendin yemek istiyorsun. Çok önceden beri eline herhangi bişey verdiğimizde zaten kendin yiyodun fakat bu sıralar eline vermesemde SEN ZORLA İSTİYORSUN HEMDE HERŞEYİ.
Canan teyzen krep yaptım Ateş'e dediğinde, bende sana denemek istedim. Bayıldın ufaklık hatta başka bişey yemedin.
Sabah kahvaltılarını tamamen kendin yemek istiyosun , kaşıkla hazırladığım kahvaltıyı krepin yanında veriyim diyorum ASLA ağzını açmıyosun. Krep yapmadan direk mamalı kahvaltıyı kaşıkla yediriyim diyorum gene mümkün değil açmıyosun, salatalık ve ekmekle kendi kahvaltını kendin yapıyosun.
Artık napıyım bende zorlamıyorum kahvaltıya elinde tutupta yiyebileceğin yemekler koymaya çalışıyorum. Yumurtalı ekmek, krep, ekmek pizzası falan yapıyorum. Yumurtalı ekmeğe bayıldın ama heryerimiz yağ içinde kaldı:)) Arzu en kısa sürede yeni tarifler ekleyecekte, alternatifimiz artacak bakalım.
Bu arada blendır hayatımızdan yavaş yavaş çıkıyor bebeğim. Sadece mama kahvaltısı hazırlarsam ( o da ben hergün hazırlıyorum ama sen 2 yada 3 kaşık anca alıyosun) kullanıyorum yoksa herşeyi ama herşeyi BLENDİR OLMADAN ve ASLA EZMEDEN OLDUĞU gibi yiyosun.
Zaman ne kadar çabuk geçiyor ya, bu çocuk pütürlü yemiyor diye dert yandığım günler geldi aklıma :))
Artık herşeyi ama herşeyi yiyorsun ufaklık, hatta dışarda çok sıkıştığım zamanlarda ZEYNELİN TAVUK SUYUNA ŞEHRİYE ÇORBASINI da verdim bayıla bayıla yedin. Eeeee artık büyüdün başlıycaz dışardan yemelere.
Balıklada tanıştırdım seni sevdin neyseki, alerji testi negatif çıktıda rahat rahat veriyorum artık.
Her yediğin bal olsun bebeğim. Yarasın....

Hiç yorum yok: