Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Mart 2012 Salı

KULAK İLTİHABI

22.03.2012 de Alev'deki radevumuzda. bu çocugun hastalığı tam geçmemiş ventolin verelim nebulizatörden demişti. Sağ kulağında da HAFİF bir su var ama önemsiz demişti. Ertesi gün (cuma) sabah saat 09.00 da ventolin verdik babanla sana. Sonra seni 10 uykusuna yatırdım. Bu arada babannen geldi. Sen 11.30 da kalktın. Aman Allah'ım heryerin akıyor, burnun ağzın, sürekli hapşırıyosun, huysuzsun, burnun musluk gibi. inanamadım, noldu bir anda diye acayip şaşırdım. Babannen grip sandı seni. yok dedim 2 saat önce turp gibiydi. Hemen Alev'e msj attım, izleytelim dedi. Burun akıntın için TAVEGELY verdi. Bu arada ogün Bülent Şekerel'de randevumuz vardı. gelmeyin bu halde, toparlansın dedi. Çok huysuzlandın, yemek yemedin, sürekli MEME MEME diye ağladın, vücut ısın yüksek geldi bana ama dereceye göre ATEŞİN YOKTU. Tekrar uykun geldi, zar zor uyuttum. Bu sefer kalktığında burun akıntın yavaşlamış, gayet iyiydin. Olur dedik babanla, ventolin bir anda boşalttı sandık. Gece 3 kere uyandın, tekrar uyumakta zorlandın. Vücut ısın gene yüksekti.Ertesi sabah gene ventolin verdik sana, başladı burnun akmaya, bu arada hafif ateşin vardı. Bende artık böyle durumlarda yanlız kalmak istemediğim için hemen ananneni çağırdım. Saat 11.00 de ateşin 39a çıktı. Babanla, anannen çok anlamadı ama ben resmen hissttim. Hatta derece yanlış ölçüyor sandılar. Alev'i aradım hemen gelin dedi. Gittiğimizde ateş 39.5 olmuştu. alev kulak dolmuş, hiç beğenmedim, nasıl olur 1 günde inanamıyorum dedi. Orada suşa soktuk seni, çok korktun,çok ağladın, babanın üstüne işedin. Bide fitil soktuk,iyice huylandın. Hemen antibiyotik verelim dedi. ZİNNAT verdi hemde 1 ölçek(5cc). Ateş düştü eve geldik, tam rahatladık diyoduk ki, akşama doğru ateş gene 40 oldu. Hemen gene duş, paranox fitil,calpol5cc. eee bu kadar şeyden sonra düştü tabi. Akşam yatarken antibiyotiği verine gece rahat yattın. Emmek için kalktığında ateşin vardı 3cc ibufen verdim, düştü. O günden beri ateşin çıkmadı. Antibiyotiğe devam, ventolin bugün kestik.

Ufaklık, 19 şubattan bu yana aslında kulağında su var senin. Güvendeki doktorda, Alev'de söyledi aöa ikiside üstünde durmadı ve biz tam 1.5 aydır bu sıkıntıyı ailecek yaşıyoruz. 3 kere ateşin çıktı 40lara. Ama ders oldu bana, kim ne derse desin bi daha ateşin böyle çıkarsa hemen KBB'ye hemen antibiyotik vericem ki sende bu kadar sürünme....

Hiç yorum yok: