Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Mart 2012 Salı

TEHDİTLER BAŞLADI

Şimdi, hastalıktı, ateşti, huysuzluktu falan derken ne istediysen yaptım, memeyse meme. Çubuk krakerse kraker. Böyle durumlarda KAR-ZARAR yaparım. İnatlaşmak yerine, böyle zor zamanlarda seni mutlu etmeye bakarım.

HastalıĞIN hafifledi ama sen 3 gündür bir MEME KRİZİNDESİN. Abartmıyorum resmen bir kriz bu. Bugün oturdum, ağladım, ne yapacağımı bilemedim, benimde sinir sistemim çöktü.

Anneciğim, 5-10dk da bir MEME diyosun. Yemeğini yiyosun, emziriyorum, 5 dk sonra bcaklarıma yapışıp MEME diye ağlıyosun. Bu ay Alev dediya biraz ağlasın diye. 3 dk bekliyorum, ağlama boyutu giderek sİnirle orantılı artıyor. Dikkatini dağıtmak istiyorum yok, ne yapsam boş.
2 gündür oyun gruplarında da hiçbirşeyle ilgilenmiyosun sadece MEME diye ağlıyosun. İnsanlarda diycek ki ne tuhaf kadın bebe meme diye ağlıyor ama gene vermiyor. Bilmiyorlarki 10dk olmuş emeli.

Sadece çubuk kraker ve hipp bisküvi verdiğimde MEME demiyosun. Haa anladım ki sen beni tehdit ediyosun, ya çubuk kraker, ya bisküvi ya MEME. istediklerini normal ölçüde yesen amenna ama yok dibini görmeden bırakmaz derler ya o biçimsin. Versem 1 paket kraker, 10 tane bisküvi yersin.

Alev'e msj attım, çok zor durumdayım nolur hemen bi çare dedim. Öğleden sonra evde durma, ananne, babanne gelsin baksın dedi. Benim öyle bi şansım yok, artık bu tehdit durumun geçene kadar mücadeleye devam seninle. Oyun oynayarak, dışarı çıkarak, duymazdan gelerek baş etmeye çalşıcam. Tabi bu arada benim sinir sisteminide çok iyi idare etmem lazım.

Valla anladımki zorlu bir eğitim sürecine girdik, hadi bakalım gazamız mübarek olsun...

Hiç yorum yok: