Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

22 Mart 2012 Perşembe

Adım adım 14.ay

Yeni setimiz geldi:)) Bu ayki temamız hayvanları seviyorum. itiraf etmeliyim hiç sevmedim çünkü hayvanlardan çok korkarım sadece köpeklere birazcık yaklaşabilirim sayende bende hayvanlara daha yakından dokunucam:((((
Neyse bakalım,ilk olarak üzülme ve sevilmeyi öğreticem. Daha doğrusu sen bunu biliyosunda fark etmen lazım..
Bizim ve senin arkadaşların olduğunu fark edeceksin...
Hayvanları taklit edeceksin..
Vücudumuzdaki parçaları sana tek tek anlatacağım, sende hepsini ayrı olarak gösterebileceksin. doğduğundan yaptığım bir aktivite ama bazen çok fena karıştırıyosun. "Demir, ağzın nerde" diyorum ayaklarına bakıyosun:)))
Ali Babanın çiftliği şarkısı ile sözcük dağırcığını geliştireceğiz:))
Yürüme bandı geldi bi tane. onunla herhangi bir nesneye ulaşmanı sağlayacağız.
Hayvanlarla-yavruları arasındaki bağlantıyı öğreteceğim.

Hadi Bakalım kolay gelsin:))

Hiç yorum yok: