Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Mart 2012 Salı

GYMBOREE

Evet en sonunda gittik ufaklık, MUSIC dersi için deneme dersi vardı. Bi kere çok hijyenik, içerisi oldukça ferah, çalışanlar güler yüzlü ve ilgili, içerde oynadığın oyuncakların aynı zamanda satışı var. Sınıfların dışında hem annelerin hemde bebeklerin oturabileceği, sohbet edebileceği geniş bir alan var. O alanda 2 tane mama sandalyesi bile var. Çocukların oturduğu yerde oyuncak dolu hemde melissa-doug. Herkesin kendine ait kilitli kişisel dolabı var. Üye olmasan bile.
Çok kalabalık değildik sadece 4 anne-bebek. Bi kere çok kuralcı tam saatinde başlıyor, tam saatinde bitiyor tam bir ders gibi. Sizi bu kurala uydurmak biraz zor. Dersi çok zevkliydi ama odada kendin rahatça dolaşamadığın için sıkıldın. Dikkatleri toplamak zor oldu. Bir anda bikaç aktivite yapıncada sen iyice sıkıldın. Hatta çıkmak istedin. Bu arada sürekli MEME diye ağladın. Sen huzursuz olduğun için ben çok gerildim, valla dersten hiçbişey anlamadım biran önce çıkmak bile istedim. Tabi anneler birbirini hiç tanımadığı için öyle akıcı bi sohbette olmadı.
Bide sen huzursuzlandığın zaman, kimse bişey demedi hatta gülüyorlardı meme demene ama, şöyle bi hava vardı sınfta "HADİ ARTIK ZAMANIMIZ AZ BİRAN ÖNCE SAKİNLEŞTİRİNDE BAŞLAYALIM" gibiydi. Öyle alıngan tarafım yoktur, ama hissttim bakışlardan.
Bi kere aşırı pahalı, 3 aylık üye olabiliyosun aylık değil. Gidemediğin zaman muhakkak haber vereceksin, eğer veremezsen hakkın yanar. Benim yakınımda olmasına rağmen gitmiycem çünkü o paraya değmeyeceğini düşünüyorum. Ayrıca yaz geldi, zaten haftanın bir günü UFUKLAR KİDS deyiz. Diğer günler arkadaşlarınla buluşuruz, ayrıca park sezonu açıldı. Anne- Bebek günlerine başlıycaz. Tatil dönemi geldi, 10 gün nisanda zaten yokuz. Ayrıca bi kare fotoğraf almak istedim ama kapıya foto mak yasak sticker yapıştırmışlar alamadım.
DENEME derslerine fırsat bulunca katılıcaz anneciğim, eğer gidicek yer olmaz çok sıkılırsanda yanımızda olması bir avantaj, hemen götürürüm.

Hiç yorum yok: