Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Mart 2012 Salı

Yeni Ufuklar Kids 2



















Pazartesi günü 2. dersimize gittik ufaklık, bu sefer tam kadro oradaydık ama. Ateş, Rüzgar ve Efe. Bi tanede Elif adında yeni bir arkadaşınız vardı. Ateş'le sen aynı anda gittiniz. Sen her zamanki gibi top havuzuna girdin hemen, topları çok sevdiğin için görünce dayanamıyosun:)). Ateş ise ordan oraya deliler gibi koşturup durdu, tabi canan teyzende arkasında. Arabaları çok sevdiği için Ateş'te arabaların peşindeydi. İkiniz çok yan yana gelmek istemediniz başlarda. Sen onu izledin, o seni izledi ama yok ortak nokta bulamadınız. Sonra bir anda top havuzunda buluştunuz. Canan teyzenle ben inanamadık nasıl güzel anlaştınız. Birbirinize gülücüler attınız, sen Ateş'i öpmek için çabaladın da çabaladın. Ateş pek öptürmeyi sevmiyor ama idare etti durumu. Sen bu arada sürekli öpücükler attın durdun etrafa. İkinizi öyle görünce çok seviniyoruz biz. Biraz zaman geçince birbirinizi itmelere başladınız ama o kadar çok ta uğraşmadınız. Kaydırak kavganız oldu bir arada ama Canan teyzen sırayla kaydırınca sizi onuda halletmiş olduk.
15dk ikiniz güzel güzel oynarken, Efe ve Elif geldi, yukarı kata sınıfa çıktık, burada öğretmen eşliğinde oynamanız gerekiyodu ama oynayabildiğiniz kadar işte:)) Yukarı çıkınca Rüzgar'da geldi, kadro tamamlandı. Öncelikle heryeri karıştırmak istedin. Eeee Ateş'te aynı şeyi isteyince bazı yerlerde karşılaştınız ama güzel güzel anlaştınız.
Öğretmen şarkılar söyletti, trampet çaldırdı. Hepsine uydun sevdin, yanlız kutuların üstünde yürütmeye çalıştı, katiyen istemedin. Çok temkinli olduğun için güvensiz buldun herhalde. Tahtadan oyuncaklar vardı orada, takmalı çıkarmalı, geçirmeli oyuncaklar. Efe, Sen ve Ateş üçünüz uyum içinde oynadınız!!!!!! Rüzgar daha alışamadığı için size eşlik etmedi artık bi dahaki sefere:))
Daha sonra boyama sınıfına geçtik, sizlere birer önlük giydirdik, elinize bir fırça, ve kağıt boyama yapmanızı istedik. Sen kağıt dışında heryeri özellikle benim üstümü başımı, kendi yüzüne sürdün boyaları. Bebek boyası olduğu için zararsız dedi öğretmen duymuş olacaksın ki ağzına götürmeye çalıştın. Tam aktivitenin ortasında meme krizin geldi, zorunlu emzirdim seni. ( Bu aralar bu konudan ÇOK MUTSUZUM ayrıca uzun uzun yazmak istiyorum)
Son aktivite olarak da büyük sınıfa geçtik, orada bireysel onadınız. Allah'ım inanılmazdınız. Ateş elektrikli süpürgeyle tüm sınıfı süpürdü, Rüzgar annesine oyuncakları gösterdi, Efe yanlız takıldı, evle tünel arası gidip geldi. Sende tam bir tünel delisi, gittin gene oraya orda takıldın durdun. Ateş eve girdiya sende acayip merak edip eve girdin ama sonra yuvana geri döndün. Öğretmen müzikli aktivite yaptırdı. Oynadın ama bu sefer azcık:))
Kurabiye verdiler size, Ateş'le sen sevindirik oldunuz. Hatta Ateş senin elindekine bile göz koydu ama annesi engelledi:))
Saatimiz dolmuştu ama gitmeden sizi tekrar top havuzuna soktuk. Bu arada büyük abiler, ablalar geldi. ya onlara havuzdan bi bakışın var, benide aranıza alın der gibi. Bayıldım sana, resmen alıp aralarına sokacaktım seni:))

Burayı seviyorum ufaklık, taaaa Ümitköy'de ama napıyım sen de seviyosun diye götürüyorum. Ama bazı eksiklikleri var,

1-Suları buz gibi, aktiviteden sonra elini yıkatmak istemiyosun. Özellikle her yerin boyaydı ve ben çok zorlandım. Bende dahil DONDUK.

2-2 saat ordaydık bari bi çay ikram etselerdi hiçbişey yok...

3-Gymboree kadar hijyenik bulmadım.

En sevdiğim yanları ama;

1-Kimse sana saatin doldu hadi demiyor.

2-Saat başına para ödüyosun

3-Çalışanlar çok cana yakın

Sen sevdiğin için çok ama çok keyiflendiğin için zevkle götürüyorum seni bence en önemlisi de bu.

Hiç yorum yok: