Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

9 Mart 2012 Cuma

Ateş Doğum Günü






















Kankanın doğum günü vardı ufaklık, fotoğraflar geciktiği için bence anca yazma fırsatı bulabildim. Ateş'in doğum günü "CURCUNA PARTİ EVİ"nde oldu. Sen partiye 45 dk rötarlı katıldın çünkü arabada uyuyakaldın. Ama uykunu aldığın için sonradan acayip keyif aldın hatta bayıldınnn. Rüzgar, Efe ikiliside partideydi ama siz daha beraber oynamayı bilmediğiniz için hepiniz ayrı ayrı takıldınız:)) Olsun böylede çok komiktiniz:)) Bide Toprak bebek vardı ama sizden küçük olduğu için o tamamen ailesiyle takıldı :))


Canan Teyzen Ateş'e harika bir slayt gösterisi hazırlamıştı ben ilk izlediğimde zaten çok duygulanmıştım o günde hakikaten farklı duygular hissettim. Ateş ilk doğduğunda babanla ben ordaydık ufaklık ( tabi sende karnımda), onun hayata ilk bakışına şahit olduk. Aradan 1 yıl geçmişti ve sizler artık küçük bir adam olarak hayatımızdaydınız. Sizlere bakarken resmen içim titredi. İyiki doğurmuşuz dedim.


Canan Teyzen, deden ve ananneyide çağırdığı için sen deden ve babanla TOP HAVUZUNDAN hiç çıkmadın. Bu arada dışarda top havuzuna ilk defa girdin, hatta zor çıkardık :))


Pasta kesilirlen hep beraber pozlarınız var ama babalarla olan geçti elime olsun buda yeter baksana ne kadar müthişsiniz.


Çok güzel bir partiydıi. İnşallah daha nice yaşlarınızı sağlıkla, mutlulukla huzurla hep beraber kutlarız.İYİKİ DOĞDUN ATEŞ, SENİ ÇOK SEVİYORUZ:))

Hiç yorum yok: